1. Жалпы ережелер.
Жоғары сапалы мемлекеттік қызметтерге ашық және барлығына тең қол жеткізу Мемлекет басшысының мемлекеттік басқару органдарының алдына қойған негізгі міндеттерінің бірі болып табылады. Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 "Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру және ұсыну қағидаларын және оның үлгілік нысанын бекіту туралы" бұйрығына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983
"Ақмола облысы Есіл ауданы әкімдігінің жанындағы "Қарлығаш" бөбекжай-бақшасы " МКҚК 2021 жылы екі қызмет түрін көрсетті: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау - 24 Мемлекеттік қызмет, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды
Мемлекеттік қызметтерді Ақмола облысы Білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Свободный ауылының "Қарлығаш" бөбекжай-бақшасы " МКҚК көрсетеді. 2021 жылы Ақмола облысы Білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Свободный ауылындағы "Қарлығаш бөбекжай" МКҚК 24 Мемлекеттік қызмет көрсетті. 48 Мемлекеттік қызмет тікелей мемлекеттік органдар арқылы көрсетілді. Бекітілген Мемлекеттік қызмет стандарттарына сәйкес ақысыз негізде 2 Қызмет түрі, ақылы түрде 0 ұсынылады.
2. Қызмет алушылармен жұмыс.
Ақмола облысы Білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Свободный ауылының "Қарлығаш" бөбекжай-балабақшасы " МКҚК Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттері қызмет алушылар үшін қолжетімді жерде ақпараттық стендтерде орналасқан. Халыққа қызмет көрсетуге жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мемлекеттік органдар қажетті компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен, жиһазбен, күту үшін орындықтармен қамтамасыз етілген. 2021 жылдың қорытындысы бойынша жария талқылау барысында мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы ұсыныстар мен ескертулер түскен жоқ.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет.
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру, мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігін қамтамасыз ету, көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін белгіленген мерзімдерде қарау, Мемлекеттік қызметтер көрсету саласы мамандарының біліктілігін арттыру, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің бұзылуына жол бермеу, мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру бойынша шаралар қабылдау бойынша жұмыстар жүргізілуде
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау бойынша жұмыстар үнемі жүргізіледі. 2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетудің белгіленген мерзімдерін бұзу фактілері жоқ. Өтініш берушілер өтініш білдірген кезде құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттардың толық пакетін қалыптастыру тәртібін түсіндіреді.
.
5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын одан әрі арттыру және тиімділігінің перспективалары.
Жеке тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық форматта одан әрі қамтамасыз ету мақсатында 2022 жылы Мемлекеттік қызметтерді мемлекеттік корпорация арқылы алу мүмкіндіктері, қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету туралы түсіндіру жұмыстары жалғасатын болады. Тұтастай алғанда, 2022 жыл ішіндегі жұмыс көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыруға бағытталатын болады.